من و خودم

- سلام
- سلام
- خوبی؟
- مرسی، تو خوبی؟
- ای
- ای دیر به دست آمده بس کن دیگه با اون صدات!
- خودت بس کن!
- راحت! خودم که خودتی!
- ِا ؟ راس می گی من و تو 1 نفریم.
- بالاخره فهمیدی!
- خره! بالا برف می یاد میری سرما می خوری!
- مرسی نوش جان.
- جان خودت، ِا نه خودم.
- بسه دیگه از وقت خوابت گذشت.
- پس بریم لالا
- بریم
- شب ولنتاین گیر عجب گاگولی افتادیم ها!
- خودت گیر عجب گاگولی افتادی!
- منم که همینو گفتم!
- نخیرم ، من همینو گفتم!
- دوباره شروع کردی ها، برو بگیر بخواب بچه
- باشه
- باشه
- شب به خیر
- خودت شب بخیر
                                                                                                   سرطان
راستی بعد از 1 سال رکود ذهنی ، زایادم بد نیس نه؟

اعلام وجود

بدین وسیله به اطلاع میرساند ما گاگولا اومدیم!
هرکی دوس داره مهم نیست
هرکی هم دوس نداره اصلا برام مهم نیست
فعلا همینو داشته باشید تا بعد.
راستی من دارم با کی حرف می زنم؟