من و خودم

- سلام
- سلام
- خوبی؟
- مرسی، تو خوبی؟
- ای
- ای دیر به دست آمده بس کن دیگه با اون صدات!
- خودت بس کن!
- راحت! خودم که خودتی!
- ِا ؟ راس می گی من و تو 1 نفریم.
- بالاخره فهمیدی!
- خره! بالا برف می یاد میری سرما می خوری!
- مرسی نوش جان.
- جان خودت، ِا نه خودم.
- بسه دیگه از وقت خوابت گذشت.
- پس بریم لالا
- بریم
- شب ولنتاین گیر عجب گاگولی افتادیم ها!
- خودت گیر عجب گاگولی افتادی!
- منم که همینو گفتم!
- نخیرم ، من همینو گفتم!
- دوباره شروع کردی ها، برو بگیر بخواب بچه
- باشه
- باشه
- شب به خیر
- خودت شب بخیر
                                                                                                   سرطان
راستی بعد از 1 سال رکود ذهنی ، زایادم بد نیس نه؟
نظرات 11 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:01 ق.ظ http://a-setayandeh.persianblog.com

سلام
میخواستم بگم نظر خواسی ندارم !!

شیرین دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:20 ق.ظ

می دونی که می شناسمت/ آخر همه خل بازیها خودتی

**** دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:26 ق.ظ

اولا رکود ذهنیت خفه مون کرد- دوما هر رکودی پیشرفتی رو می طلبه

ناشناس دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:35 ب.ظ

حالا منظور؟؟؟

ویدا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:40 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

خیلی وقت بود دنبال یه همچین جایی می گستم ..اما هنوز پیدا نکردم ...از یابنده تقاضا می شود به محض اطلاع به روزنامه های کثیرالانتشار مراجعه کند... با تشکر ....
دکتر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:48 ق.ظ

خیلی یخی این چیه نوشتی؟

احمد سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:20 ب.ظ http://a-setayandeh.persianblog.com

سلام
چرا میگن نباید ؟؟؟؟؟
اصلا ار همین الان همه چیزها باید شده اند

مبی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام !
بابا تبریک !!!!
بازم از این نوشته های با نمک بنویس
قبلیه بهتر بود .
موفق باشی
هروقت به روز شد برام پیغام بذار

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ب.ظ

زبذ بزلدئوتنم رائاتتائدئ آخ ببخشید می خواستم عربی بنویسم. مثل اینکه فونتشو ندارم! اگه میشه ادامه ی اون قارناز خانومم اینجا بعدا بنویس!ملسی! اون شتره هم توش باشه هااااااااا

مامان جونت!!!! یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام پسرکم...آفرین همچنان ادامه بده
دعای من همیشه پشت سرته پس مواظب پشت سرت باش که دست از پا خطا نکنی که لنگه کفش میادا

نازی پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:24 ب.ظ http://darling-nazi.persianblog.com

جالبه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد