بازم من و خودم

- سلام
- به به سلام من آقا از این طرفا
- داشتم رد می شدم، درسمو خوب خوندم قبول شدم
- ای خاک بر سرت کنن با این رد شدنت
- چرا آخه؟
- آخه زدی پاشو برو در خونه تون
- باشه میرم و سر لشکرم
- منم سر شیرم
-  ِا ؟! پس بپا نخورنت
- تو نترس ، مادر نزاده هنوز
-  ِا؟ به نظرت خیلی طول نکشیده؟
- طول که نکشیده اما EX زده
- ای معتاد اکسنده
- راحت EX یعنی EXcel
- اما من که بلد نیستم
- خوب منم سرطانم
- خوشبختم
- به من چه باش
- باش نه بوش
- اه اه بوی چی؟
- بوی هویج
- چیه؟ اسم فیلمه؟
- آره نقش اولشم منم
- بابا اینکاره حالا نقشت چی هست؟
- هویج
- پس بوی تو ِا
- نه کیدی رو ترجیح میدم
- اما بو که خوشگل تره
- اه اه من از سبزی نخ سوزن تره بدم میاد
- مگه من گفتم با نخ سوزن جمله بساز؟
- الان که گفتی
- کی؟ چرا خودم نفهمیدم؟
- آخه حالیت همرات نیست
- نامرد حالی مو پس بده
- مو که حالی به حالی نمیشه
- بس دیگه داری میری 18+
- ای خرخون شدی 18؟
- شاس موغز من درسم تموم شده
- با من بودی؟
- نه با خودم بودم
- چیکار میکردی؟
- به توچه ، فضول
- اصلا من باهات قهرم
- چه بهتر از دستت خلاص میشم
- باشه برو با خودت اینقد بمون تا خسته بشی
- میرم
- برو
- خدافظ
- خودافظ
سرطان
نظرات 3 + ارسال نظر
ویدا جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:27 ب.ظ http://vida64.persianblog.com

از نظر فنی خوبه اکا ای کاش صدای طرف دوم یه کم نازک تر باشه ه از نفر اول از سمت چپ و اونی که از سمت راست وسط صف قرار داره از هم قابل تشخیص مادی و معنوی باشن ... در کل به نظرم این دو نفر از یه مشکل اخلاقی رنج می برن انگاری که درس اخلاق در خانواده رو توی دانشگاه بهشون یاد ندادن البته یکیشون سر جلسه بود اما اونیکی دو در زده بود من که ندیدمش ... خلاصه اینکه من نظری ندارم اینایی هم که گفتم محض هویج بود ... مواد لازم : ۲ عدد ...

حسین شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:14 ب.ظ http://sharmandamnadaram

سلام چی بگم البته من خوب این حرفارو درک میکنم پایم یه میزگرد با هم داشته باشیم میزش از تو بقیش با من.خوشحال میشم چند تا الکی خوش دیگه رو هم اونجا ملاقات کنم.

کوکب چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:46 ب.ظ

بابا اینکاره !
فکر نمی کردم اینقدر باحال بنویسید .
ممنون که عکستو برام فرستادی . از وقتی عکست بزرگ شده انیقدر با مزه می نویسی .(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد